Hongkong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Jenny Bakker - WaarBenJij.nu Hongkong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Jenny Bakker - WaarBenJij.nu

Hongkong

Door: Sil

Blijf op de hoogte en volg Jenny

22 April 2014 | Hong Kong, Hong Kong

HONGKONG!!!
HongKong is een leuke, mooie en grote stad met veel dingen om te doen zoals de Victoria Harbour tour. en wij zijn in een historisch museum geweest. HongKong heeft 20393 flats die hoger zijn dan 100 meter het hoogste gebouw is 493 meter hoog. Het is zo groot als Utrecht. 70% van Hong Kong is bos en regen woud maar er staan de meeste flats van de hele wereld. Het is een van de dichtst bevolkste steden van de wereld. daarna gingen we naar de Peak Tram, dat is een tram die 500 meter super steil dat duurde 10 minuten. daar voor zaten we in een huisje daar was mijn kamer nog veel groter en luxer bij. Dat was 9 vierkante meter. daar waren ook nog aquaria’s maar niet in de dierentuin maar voor verkoop, als iemand een vis wilde dan werd die vis gepakt en levend door midden gesneden. daar hadden ze: napoleon vissen, snapers, paling, zeebaars, deegkrabben, sepia’s, spinkrabben, kreeften en schelpdieren daarna gingen we eindelijk naar het strand en daar speelden jip en ik 4 uur lang.

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Hongkong

25 Maart 2014

Myanmar
Jenny

Wij gaan er met ons gezin 7 maanden tussen uit. Jip is bij vertrek bijna 6, Sil is 9 jaar. Dick is eigenaar van Concerto en Plato. Jenny is illustrator van beroep. Onze reis gaat naar LA-Cookisland-NewZealand-Sydney-Filippijnen-Thailand-Laos-Vietnam-China-Hongkong-India. Vertrek eind november 2013

Actief sinds 17 Okt. 2013
Totaal aantal bezoekers 20636