Nieuw Zeeland en Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jenny Bakker - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland en Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jenny Bakker - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland en Sydney

Door: Sil

Blijf op de hoogte en volg Jenny

04 Februari 2014 | Australië, Sydney

De peninsula was heel mooi met een leuk stadje en een leuk strand. Op dat strand gingen we iedere dag krabben zoeken maar we vonden alleen maar kleine. Bij dat huisje bleven we 4 tot 5 dagen.
Daarna gingen we naar Wanaka en dat is echt een heel erg leuke stad met veel restaurantjes. Daarna gingen we naar de MOUNTCOOK (de hoogste berg van new zeeland ) maar we hadden pech, want toen regende het KEIHARD!!!! dus we zagen er niks van. Daarna gingen we naar Glenorchi want daar zat een hele leuke camping en daar gingen we kamperen 1 dag. daarna gingen we naar een leuk kunstenaars huisje daar was het erg leuk.
en die man had een tuin van 5 vierkante kilometers met eenden en een paling en pauwen ganzen kalkoenen en nog veel meer. daarna gingen we naar
Haast dat is een heel klein stadje. en daar aan vast geplakt zat de Jackson Bay en daar gingen we lekker eten. daar ergens gingen we ook kamperen en dat was heel erg leuk. verder hebben we nog heel veel gereisd. en op de een na laatste dag gingen we een walvissen tocht doen. En we zagen de SPERM WHALE. en hij was 20 meter lang en hij ging de hele tijd water spuiten en op het eind ging hij met zijn staart klapperen. de volgende dag was de laatste dag in Nieuw Zeeland en we waren druk bezig om alles in te pakken en om naar het het vliegveld te gaan. maar we hebben het wel gered. En toen gingen we naar
SYDNEY IN AUSTRALIE!!!!!!!!!!!!!
IN SYDNEY is het heel leuk en we zijn al naar het opera huis geweest en naar de dierentuin. en de dierentuin is echt geweldig met heel veel dieren zelfs witte panters en tijgers!!! en de dag daarna gingen we een wandeling maken van 10 kilometer in de knallende zon. toen we van de wandeling af waren, waren we helmaal uitgeput. en bij de brug moesten we stoppen en daar werden we opgepikt door vrienden. EN daar gingen we lekker sushi eten en films kijken. en verder hebben we nog niks gedaan in Australië.

EINDE!!!

• 04 Februari 2014 - 22:59

Karin Huitema:

Wauw Sil, wat maak jij superveel leuke dingen mee! Ik ben echt jaloers op jou!

• 07 Februari 2014 - 12:18

Isabella:

Hoi Sil,

Heel erg leuk dat je zo schrijft over jullie reis! Kan je Jip doorgrvrn:

Lieve Jip,
    Als je terugkomt ben je al weer bijna jarig en weer bij ons. Dat vind ik heel erg leuk.

Liefs, Isabella

• 14 Februari 2014 - 12:33

Niek:

Hoi Sil,

Hoe is het daar?
    Ik heb heel veel zin om weer saamen te spelen
    Is het een mooie stad?

Is het daar warm?
    Ik wou dat ik ook niet naar school hoef

Grotjes Niek

Hongkong

25 Maart 2014

Myanmar
Jenny

Wij gaan er met ons gezin 7 maanden tussen uit. Jip is bij vertrek bijna 6, Sil is 9 jaar. Dick is eigenaar van Concerto en Plato. Jenny is illustrator van beroep. Onze reis gaat naar LA-Cookisland-NewZealand-Sydney-Filippijnen-Thailand-Laos-Vietnam-China-Hongkong-India. Vertrek eind november 2013

Actief sinds 17 Okt. 2013
Totaal aantal bezoekers 20647