New Zealand - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van Jenny Bakker - WaarBenJij.nu New Zealand - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van Jenny Bakker - WaarBenJij.nu

New Zealand

Door: Sil

Blijf op de hoogte en volg Jenny

29 December 2013 | Nieuw Zeeland, Tairua

New Zealand is echt top. We hebben al heel veel beleeft op het noorden eiland We hebben veel gereisd met de campervan en op mooien plekken gezeten. Met de campervan op de ferry naar het noorden eiland en dat duurden ongeveer 3 tot 4 uur. op de ferry zagen we dolfijnen vinnen. toen we aan waren gekomen gingen we door rijden naar allemaal leuken plekken. en op een plekje waren we 2 dagen en op die tweede dag gingen we raften. en toen waren we eindelijk in Auckland dat is een joekel ven een stad. na Auckland gingen we bij vrienden logeerden daar hebben we kerst gevierd met ham, kalkoen en vulling als eten. daarna gingen we hel maal naar het noorden en weer terug naar onze vrienden en nog twee dagen logeren en op die tweede dag gingen we met de boot naar een snorkel plek toe. en onderweg naar die plek zagen we dolfijnen die onder de boot gingen en die dolfijnen gingen ook heel hoog springen dat de kop boven water kwam. en toen we aan waren gekomen gingen we lekker snorkelen en zagen veel vissen. en toen gingen we naar het huisje waar we nu zitten.

• 30 December 2013 - 19:15

Jacqueline:

Hoi Sil,

Wat een mooi reisverslag! Het klinkt allemaal geweldig. Wat een fijne reis is het hè?! Zwemmen, snorkelen, dolfijnen en walvissen zien, varen. Je bent een echte waterrat. Veel plezier en ik ben benieuwd naar alle avonturen die nog komen. Dag Jip!
    Groet van Jacqueline

• 31 December 2013 - 12:34

Liesbeth:

Hoi Sil, heb je ook mooie foto's gemaakt van de dolfijnen?

• 05 Januari 2014 - 15:14

Esther:

He Sil, en Jenny, Dick en Jip niet te vergeten. GELUKKIG NIEUWJAAR!!! We zijn wel jaloers hoor op al die avonturen. Wie ziet er nu walvissen en dolfijnen (buiten het dolfinarium dan...). Jullie zijn een stelletje mazzelaars. Geniet er maar van. Isa doet je heel veel groeten. Wil je je vader en moeder ook feliciteren met hun verjaardag? Tot snel weer, blijf maar veel schrijven! Super leuk. Veel liefs van Isa, Esther en Herre-Jan.

• 05 Januari 2014 - 22:01

Mariejanne De Kreij:

Lieve ex- buurtjes,

Echt een aktie van jullie, leuk hoor!!!
    En HARTELIJK GEFELICITEERD met jullie verjaardag!!!!!

Lieve gr. en nog heeeeeeel veel plezier.
    Marjan

Hongkong

25 Maart 2014

Myanmar
Jenny

Wij gaan er met ons gezin 7 maanden tussen uit. Jip is bij vertrek bijna 6, Sil is 9 jaar. Dick is eigenaar van Concerto en Plato. Jenny is illustrator van beroep. Onze reis gaat naar LA-Cookisland-NewZealand-Sydney-Filippijnen-Thailand-Laos-Vietnam-China-Hongkong-India. Vertrek eind november 2013

Actief sinds 17 Okt. 2013
Totaal aantal bezoekers 20642